många ord om många saker

2012-05-07 11:29:58 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..





Till att börja med måste jag be om ursäkt för all den tråkiga mobiluppdateringen på sista tiden. I övrigt har jag väldigt fullt upp hela tiden och har aldrig tid för datorn. Då blir det snabba koll i telefonen på vägen till och från saker och ting. Jag fick ett mail av en tjej som bad mig skriva ner massor med onödigt fakta om mig själv så jag jobbar lite på en sån lista emellanåt när jag kommer på saker jag gör och tycker. Förra helgen dansade jag hela natten med Lisa och Issa på Mike's och det såg ut ungefär som på bilderna. Det här är två brudar som verkligen har kommit att betyda massor för mig. I övrigt knarkar jag Zeldas sommarblandning på spotify och längtar tills värmen kommer på riktigt. Jag överlevde precis min första helg som öppningsansvarig på jobbet och har nu äntligen två dagar ledigt. Det här blev ett väldigt långt inlägg och i fortsättningen ska jag försöka vara bättre på att göra kortare och oftare.

Kommentarer

Min påriktigt mest lyckade spotty-lista någonsin. Blir alltid så jäkla glad av den haha :D puss vännen!!

2012-05-08 00:11:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu