i väntan...

2012-11-06 18:25:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vill att det ska bli december nu. Min passion och kärlek till advent och julen är enorm och jag blir otålig varje år, men det här har jag aldrig varit med om förut. Jag har beställt och fått hem ett 600 krs-paket med julsaker och jag vill bara sätta upp allt nu nu nu! Det ska bli så kul att ha sin egen lägenhet att pynta i år. Jag har så mycket planer och idéer.

Kan tiden spolas nu?!?! Fram tills dess så tänder jag miljoner ljus, lyssnar på galet bra musik och värmer mig i stora skjortor. Jag pussas, kramas och dansar. Sover för länge, tränar lagom mycket och jobbar för mycket.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu