fem månaders förlängning

2012-05-13 13:14:46 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


 

Ni som känner mig vet hur mycket jag sliter med att få långt hår. Jag har slutat helt med plattång och färgning, använder bara riktigt bra shampoo och balsam och knaprar b-vitaminer varje dag. Fram tills igår har jag inte insett att det faktiskt har gett resultat. På nästan exakt fem månader har mitt hår vuxit nästan en hel decimeter (hår växer ungefär en centimeter per månad i vanliga fall). Så nu fick jag lite mer motivation och ork att fortsätta. Det enda jag är riktigt trött på nu är hårfärgen....


Kommentarer
villhalånghår.

Hej, vad använder du för schampoo och balsam? :)

2012-05-14 18:00:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu