en kväll senare

2012-05-28 23:25:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..








Idag insåg att jag faktiskt bara kommer att bo i det här rummet, det här huset, med den här familjen i drygt tre veckor till. Eftersom den sista veckan innan flytten kommer att spenderas i ett tält på Peace and Love. Den andra juli (dagen efter att jag kommer hem) får vi hämta ut nycklarna. Det som började som en vanlig rumstädning ikväll resulterade i fem packade flyttkartonger och ett väldigt mycket stökigare rum. Mitt sällskap var väldigt trevligt också. Nu är jag ännu mer exalterad och vill bara spola tiden.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu