bounce, twerk, show me a little work!

2012-05-10 23:03:53 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..






Eftersom vi har dansuppvisning nu i helgen så körde jag på ett spontant litet träningspass med bästa DQ ikväll! Ni som har vägarna förbi stora torget i Nyköping kl 12.00 eller 13.20 på lördag den 12 maj har tur för då visar vi hur man dansar! Jag har målat naglarna idag och inlett långhelgen med ett glas vin och Desperate Housewives så jag kryper nöjd ner i sängen och laddar för ett gymbesök imorgon förmiddag.

Kommentarer
Marcela http://mdiaz.se

Fan snygga ni är, brudar!! Kan inte jag få fota dig någon dag, när du dansar lite? Siluettbilder eller så, med blixt..?

2012-05-12 09:38:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu