it's been a long time coming

2012-03-18 17:04:22 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..





mössa-h&m50kr, skor-h&m249kr

Lunch på stan och lite söndagsshopping. Imorse vaknade jag och var lycklig. För det första hade jag äntligen blivit av med min hemska bakfylla från i fredags. För det andra längtade jag direkt till kvällen eftersom vi ska äta tacos. Jag är en tacosgalning.

I övrigt hade jag en alldeles för kul kväll med Lisa i fredags. Och det fick jag lida för fram till klockan sju på kvällen i lördags. Men jag och Maja halvsov i hennes soffa med pizza, läsk, chips och Vampire Diaries hela dagen, så vi överlevde.



.

Kommentarer

sv: MEN VET DU HUR GLAD DETTA GÖR MIG????? har så äckligt många fotoideér så¨det är heeeeeelt sinnes! Z-SISTERS PÅ FOTOÄVENTYR I JUNI???? <3

2012-03-19 19:29:42

hihi jag har likadana klackisskor som du köpt, fast jag har svarta :) så snygga! puss

2012-03-19 23:18:32

sv: absolut! allt har dock löst sig. förklarar allt när vi ses <3 puss fina vän!

2012-03-26 17:53:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu