ett långt inlägg om typ ingenting

2012-03-28 11:03:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sådär, efter att inte ha haft varken tid, ork eller lust att uppdatera här så kommer nu ett långt inlägg om inte speciellt mycket i punktform som information om allt.

- Jag har jobbat fyra öppningar i rad på en löningshelg.
- Det tog all energi ur mig och jag somnade under sudden death i Brynäs-Färjestad.
- Jag önskade av hela mitt hjärta att det skulle bli sommarväder på min lediga dag. Men nej.
- På den lediga dagen drack jag chailatte på dagen och öl på kvällen.
- Dennis bor praktiskt taget här eftersom han har praktik. Det tycker jag om.
- Jag kommer få tillbaka 2458 kr på skatten.
- Jag köpte en gul topp på tradera för 40 kr.
- Jag köpte tre RedBull och ställde i kylskåpet. En saknas och jag misstänker stöld...
- Varför går det inte att låta bli att tjuvsmaka på chips när man har en påse hemma?
- Idag vaknade jag klockan nio och kunde inte somna om. Det är ett tecken på att jag har öppnat för mycket.
- Jag jobbar 16.45-02.30 ikväll.
- I morgon börjar jag 11.30. Tur att sömn är överskattat.
- Gårdagen bjöd på ett fynd från H&M. En magtröja för 75 kr. Den ska jag ha på Peace & Love.
- Jag trodde aldrig att jag skulle längta till gymmet. Men kroppen (och framför allt halsen och lungorna) säger nej och jag hostar mest hela nätterna.
- Det finns seriöst inget mer beroendeframkallande Facebook-spel än "The Vampire Diaries: Get Sucked In". Jag och Dennis spelar hela tiden och jag leder.
- Imorgon är det en vecka kvar tills jag fyller 20 år.
- Jag vill ha ett nytt jobb.
- Jag tror faktiskt att den här, den här och den här är de bästa spotifylistorna som finns. Soundtracken från alla tre säsongerna av the Vampire Diaries. Varierad musik som är relativt okänd. Det finns många guldklimpar där.
- Jag vill verkligen bara ha helg nu.
- Jag önskar att jag hade något vettigt att skriva om.
- Nu ska jag äta ägg till frukost.







.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu