fredagskorskrypning

2012-06-01 21:24:32 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




Och så måste jag krypa till korset och erkänna att jag återigen fallit för internetshoppingens dragning... Jag är dock realist och det fick bli den vänstra varianten. Idag är det fredag och jag sitter ensam på mitt rum i väntan på att Let's Dance ska ta slut så jag kan umgås med min mor. Dennis är på LAN med sina vänner och imorgon väntar en heldag med jobb för min del. Den här listan, och framför allt den här låten, dånar i högtalarna. Fint med helg. Jag längtar redan till nästa.


Kommentarer

sv: jaaa imorgon kommer jag! PAX vinkväll någon gång i veckan efter studenten.. vad säger du????? <3 PUSS

2012-06-02 17:20:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu