två och en halv vecka senare....

2012-07-07 17:22:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jadå, jag lever. Men jag lever i en röra av heltidsarbeta, hostfyllda nätter utan sömn, uppackning och planering. Imorgon far vi i alla fall till IKEA och kör med alldeles för många tusenlappar och efter det ska jag visa lite ordentliga bilder på hur vi bor. Jag har lite bilder på telefonen som jag ska slänga upp så fort jag kan.

Det gör mig förresten jätteglad att se att det är några tappra besökare som tittar in här varje dag trots att jag inte har uppdaterat på över två veckor. Tack för det och jag lovar att det kommer uppdatering snart!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu