/för varje blad som faller så faller jag med dig/

2012-01-19 01:08:23 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..





Vi ses ungefär en gång var tredje månad. Vi kan prata om precis allting. Vi skrattar åt samma saker. Vi har samma intressen. Vi har allt det där som riktiga vänner ska ha. Vi ses bara alldeles för sällan. Vi bestämde oss för en biodejt idag. Hon bjöd mig på bio och gav mig den här. En plastros med följande ord på:

"LIZA
Älskade vän.
Jag kommer finnas för dig tills rosen vissnar.
"

Line Vaegter heter hon. Och hon är en otrolig människa. Och en riktig vän.



.

Kommentarer

Underbart med sådana vänner!

2012-01-25 19:31:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu