/finally ready/

2012-01-10 18:19:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Den 15 december 2010 flyttade jag in i det här rummet på övervåningen i min familj nya villa. De vita väggarna hade gulaktiga fläckar från tidigare ägarens tavlor och en rosa heltäckningsmatta.



När jag fick in mina möbler var jag ändå nöjd och trivdes som bara den.



Efter studenten bestämde jag mig för att måla väggarna för att få bort fläckarna och fräsha upp rummet lite.


Under de sista månaderna på 2011 började jag ta bort mattan bit för bit och under den hittade vi ett otroligt fint trägolv.


Nu är golvet slipat, oljat och helt otroligt vackert. Jag älskade mitt rum innan och nu känns det som det stället jag alltid skulle kunna bo på. Mitt drömrum.







Ett enormt tack till min underbara far som hjälpt mig något ofattbart och gett mig allt detta!


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu