/CLOSED EYES AND PERFECT CURTAINS/

2012-01-12 03:23:07 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..




Hade en tung natt. Klev in i mitt rum och överväldigades av tårar. Min älskade mamma har verkligen satt pricken över i:et i mitt rum och det är nu perfekt på ett sätt som jag varken kan eller vill dela med mig av. Det är nu bara mitt och genom att bara vara här kan jag ha mitt livs bästa dagar med mig. Genom att stå vid fönstret och blunda kan jag bli fem år igen. Tack mamma. Tack för att du gav mig en liten del av det du en gång tvingades ta ifrån mig.


.

Kommentarer
mammi

Nu är det min tur att bli tårögd..... Att du älskade Läppe visste jag men inte SÅ mycket. Tack för dina underbara ord. Kramisar

2012-01-12 12:45:17

Är det där ditt rum? Isånnafall det mysigaste rum jag sätt! Fin blogg också :) KRAM

2012-01-14 23:06:45

sv: okej, väldigt fint och mysigt rum! Tack så mycket, hihi :)

2012-01-15 21:30:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu