tjugoårsfirande

2012-04-15 18:09:48 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Mitt tjugoårsfirande igår var otroligt lyckat och jag hade en superrolig kväll som avslutades med att jag stod i min favoritfamn och lyssnade på Norlie & KKV på Mikes. Här är lite av det jag fick.


Rosa solstol av Dennis mamma, syster och respektive.

Våffeljärn av storasyster Sara.



Box till vinboxen av Johanna och Maja.



Ram i form av kamera av Linnea.



Ett nytt körkort av storasyster Sara.


Presentkort på huvudmassage av grannfamiljen Nelson.


Väggljusstake av mammas kollega Annika och hennes man och boulespel av mamma och pappa.


Dansk alkohol av Line.



Två glas i Kosta Bodas serie Line av moster Karin och kusin Caroline.


Och sist, men absolut inte minst: ett fallskärmshopp av mamma och pappa!!



Kommentarer

vad fint! tack för igår :)<3 (är avundsjuk på min pressent till dig, hihi)

2012-04-15 20:40:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu