/JAG LIGGER GÖMD UNDER LÖVEN/

2011-09-19 23:41:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Tillsammans med vin, tända ljus, filtar, Melissa Horns nya album och mjukisbyxor ska jag överleva den här hösten. Jag ska ta mig igenom och kliva ut på andra sidan av den snötäckta dörrkarmen. Där har jag vinterskor och halsduk. Där är jag förberedd för allt. Efter att löven fallit och fått ett vitt täcke ska jag gå med rak rygg och bestämda steg. Jag ska hålla upp mig själv med stolthet och vara nöjd. Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av. Eller ta mig in i det. Jag ska sluta låta tankarna ta över mig om kvällarna. Jag ska själv bestämma vad jag mår bra av. Jag ska överleva.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu