the time has come, a fact is a fact

2011-05-31 19:38:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..





Adam jobbade sin sista dag på McDonald's igår. Vi drack öl för att ge honom ett fint avsked. Kvällen förvandlades till morgon och helt plötsligt insåg jag att jag skulle se på musikesteternas uppsättning av Hair om en timme och att jag inte hade sovit någonting på hela natten. Det var en fin kväll dock. En sån där när man sitter och kedjeröker på en balkong tills man får alldeles ont i rumpan. En sån när man känner hur fint livet faktiskt är. Idag har jag mått sämre än någonsin förut. Men det förtjänade jag.




.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu