same time last year

2011-05-16 11:52:03 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Maj 2010 för mig inleddes i Benidorm, Spanien med mina bästa vänner.



Jag gjorde min första tatuering när vi kom hem, helt spontant. Johanna och Maja gjorde likadana. Tecknet betyder "vänskap" på kinesiska.


Exakt en vecka senare gjorde jag min andra tatuering, som var mer planerad. Texten är från låten "Elden" med Lars Winnerbäck.


Jag och Johanna blev målade till katter på jobbet en dag.


Majvädret var en självklarhet och det regnade en hel del.


Jag fotade min lillasysters klass plojfoto eftersom de slutade 9an.





.

Kommentarer

vad fint att ni vänner tatuerade in samma :)

2011-05-19 09:50:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu