en tillflykt i en återkommande bubbla

2011-05-01 19:08:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..











Vi var fulla på livet. Vi var fulla på alkohol. Vi sprang omkring med våra vita mössor och pennor. Vi rökte och drack och sjöng och skrattade. Vi träffade gamla vänner och kramades som aldrig förr. Vi levde i nuet och vi levde verkligen. Jag tror jag insåg minst hundra gånger att jag verkligen var lycklig. Jag dansade med fina vänner och träffade nya. Det är nu vi lever. Och jag tänker verkligen leva nu.



.

Kommentarer
från mig här nere http://johanssonliza.blogg.se/

Vilka härligt positiva ord !! Självklart ska du LEVA LEAV LEVA nu, den här tiden kommer ALDRIG åter. KRAMAR i massor <3 <3 <3

2011-05-01 22:10:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu