we gotta live like we're dying

2011-03-29 11:58:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..






Igår var jag ledig eftersom min enda lektion på dagen var inställd. Jag spenderade då hela dagen på badhuset med Dennis och Robert och sen åt vi pizza. På grund av all simning så var jag helt slut på dansträningen (som jag dessutom höll på att komma för sent till) och självklart körde vi styrka i evigheter då. På kvällen när jag kom hem överraskade Dennis mig med tända ljus, chips, dipp och filmkväll och vi låg vakna halva natten. Hur mysigt som helst! Idag har jag extrem träningsvärk i magen och sovmorgon till 14.10, och jag kan leva med det. Snart kommer Johanna hit på lunch innan skolan.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu