'til the walls are goin' up in smoke with all our memories

2011-03-21 23:54:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Kvällens dansträning innehöll lite eget koreograferande i grupp, och det var faktiskt väldigt kul att få lära sig att skapa själv också. Efter en lång stund i bastun väntar min One Piece, chips och Step Up 3.

Jag såg förresten precis att min vän Ellinor som driver bloggen Lär dig teckna har lagt upp bilden hon ritade på mig för längesen och länkat hit, roligt. För er som är intresserade så ser bilden på mig som hon har ritat av ut så här.


(Klickbara)




.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu