tankar och ett hundra dagar

2011-03-02 01:32:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Min vän Linnea när hon tog studenten i somras.

Nattankar och den här låten. Drömmar, tankar, känslor. Jag önskar att Maja vore vaken, men hon sover nog sedan länge. Klockan är snart halv två. Jag har hamnat i "jag vill inte sova"-känsla. Det händer ofta nu. Jag vill inte missa tillfällen att tänka. Allt djupare. Längtar till helg. Nu är klockan över tolv och det är onsdagen den 2 mars. Det betyder att det är 100 dagar kvar tills jag får ta på mig mössan och springa ut. Snart är det min tur. Snart.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu