några dagar i bilder

2011-03-29 12:08:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



I torsdags vaknade jag hemma hos Dennis med en stor sol i ansiktet. Jag älskar våren.



Det var med en väldigt snygg bild på mig i Katchup (McDonald's egen tidning) och det känns ju kul att alla McDonald'sarbetare i hela Sverige ser den här.


Jag skottade ännu mer snö och nu är största delen av tomten snöfri.


Jag och Maja jobbade 9 timmar på löningslördagen och blev ansiktsmålade (jag har ingen gul färg eftersom jag stog i köket och det rinner bara av värmen). Här har vi rast tillsammans och sitter ute i solen och njuter.


Eftersom vi slet så hårt så förtjänade vi ett glas vin till Earth Hour efterråt.



Söndagkvällen spenderades på OT och McEwans med fint folk och öl.



Tisdagen bjöd på mer snö. Kul.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu