det finns en tätort på en slätt. ett kyrktorn sträcker sig mot himlen.

2011-03-23 20:48:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har du en plats där jag kan vila?
Ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån.
Ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån.

En dag lämnade jag allt.
Man kunde låta tiden vara.
Det känns som andra sidan jorden
.





Jag har alltid älskat fönster. Lugn och ro. Stillsamhet. Utsikt, tankar, spekulationer. Jag undrar så mycket vad alla andra gör. Jag älskar att se hur årstiderna förändrar utsikten. Hur ljuset förändras. och människorna. Allt. Våren är här. Det är fint. Men fönster är vackrast på vintern. Med alla ljus. Och kylan utanför.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu