som en vind. en enda svepning. och över så fort +

2011-06-23 00:25:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


pic på Ellinors ögon


En arbetsdag. En midsommarnatt. Några random helgdagar. Sen PANG. Lyckokänslorna sprider sig i mig för varje dag som går och jag vet en glad tjej som kommer att springa till stämpelklockan klockan 21.00 imorgon. Hon vet då att hon är ledig i över en vecka och kommer att spendera sju underbara dygn på en camping i Borlänge med fint folk. Och den tjejen är jag. Det här händer inte på riktigt. Jag måste drömma.



.

Kommentarer

Spara alla dessa positiva tankar och känslor djupt inom dig. När det kommer sämre dagar ska du plocka fram dem och MINNAS :) Det kommer att hjälpa dig då. Du underbara lilla unge :) NJUT NJUT NJUT av livet. Puss på dig <3 <3 <3

2011-06-25 12:57:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu