förhoppningar och föraningar +

2011-06-24 02:10:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har ingen bra bild som kan beskriva allt just nu och därför blir det bildlöst idag. Jag har arbetat klart för ett tag. Jag har en och en halv vecka framför mig som kan fyllas med precis vad jag vill. Bland annat en fin festival. Jag pratar och berättar och mår bra. Jag blir lycklig av bara en ynka tanke. Att bara ett minne kan fylla hela mig med ett lyckorus och skrattbehov. Jag svävar omkring som på moln och behöver ingenting annat än min hjärna och mitt hjärta för att verkligen leva. Oh, så fint livet är ibland. Oh. Nu kan jag snart räkna timmar. Oh.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu