an ordinary saturday

2011-06-18 16:04:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..







Idag är det lördag. Idag leker jag med Dennis. Jag har städat hela dagen och han har sovit. Men det är fint ändå. Jag räknade till sexton par shorts. Jag insåg att jag har för liten garderob. Jag planerade för en lösning ett tag. Jag smygfotade Dennis. Dennis fotade i mitt rum. Jag lyssnade på gammal musik och trivdes. Jag planerade för kvällen.


Jag har fått en kommentar som inte vill bli publicerad, av en tjej som undrar om jag inte saknar närheten efter att jag och Dennis gjorde slut. Mitt svar på den frågan är att jag inte har förlorat den ändå. Självklart har vi inte samma närhet som förr, men vi ses fortfarande nästan varje dag. Vi kan ligga i timmar och titta på filmer och skratta tillsammans och det betyder så mycket för mig. Och det har hänt att vi håller om varandra i sömnen, och det kan jag göra med mina andra killkompisar också, så jag saknar det inte riktigt på samma sätt jag skulle ha gjort om vi inte hade varit vänner. Hoppas att du förstår vad jag menar. Och tack för dina fina ord, det värmer verkligen!




.

Kommentarer
Jenny Anoschkin http://anoschkin.se

Kanske inte så städat, men ser mysigt ut ändå !;)

2011-06-24 12:52:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu