and admit that the waters around you have grown. and accept it that soon you'll be drenched to the bone. If your time to you is worth savin' then you better start swimmin' or you'll sink like a stone

2011-07-17 15:04:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..









Jag tittar och minns. Saknar och längtar. Avundas alla som åker till Emmaboda om mindre än två veckor. Jag saknar ruset. Jag saknar lyckopirret som ständigt befann sig i min kropp. Det som nu är utbytt mot ångest. Jag spenderar hela nätterna på jobbet och sover bort dagarna. Nu är det i alla fall sista stängningen för ett tag. Tack för det.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu