EN NATTLIG PROMENAD I EN HÖSTMÖRK STAD, JAG KAN INTE ÖNSKA MIG NÅT MER +

2011-08-23 00:27:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Satt inne hela dagen. Gick ut när mörkret föll. Lyssnade på samma låt. Om och om igen. Tog in den. Tänkte. Kände efter. Gick itu. Drogs som vanligt till det mörka. Grusvägar och svaga lampor. Gick i cirklar. Tog omvägar hem flera gånger. Hamnade ändå på samma ställe. Precis som jag alltid gör. Satt still tills ögonen vande sig. Tills konturer började bli synliga. Såg samma saker. Tänkte samma tankar. Kände dialogerna. Saknade en stund. Reste mig snabbt och gick. Tog en omväg hem. Mötte ingen.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu