kommentarsvar

2010-09-20 23:47:29 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag fick en kommentar av Anna där hon skrev så här:
"ni (alltså, min pojkvän och jag) är så himla söta tillsammans tycker jag, kul att ni hittat varandra vid en sån tidig ålder.
Kan du inte berätta lite hur ni träffades, vad du gillade hos honom osv? :)"

Svar: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :) Jag och Dennis började i samma klass
när vi började sjuan. Första året umgicks vi inte speciellt mycket, mer än i skolan, men
i åttan hade vi skapat ett sorts "gäng" med folk som umgicks på fritiden och vi blev därför
väldigt bra vänner. Jag var tillsammans med en annan kille i min klass då som var Dennis
kompis, så därför höll Dennis sina känslor för mig gömda. I nian valde jag att avsluta mitt
förhållande och märkte då direkt att det var något speciellt mellan honom och mig, och vi
blev tillsammans den 17 september 2007. Sen dess har vi varit tillsammans (med undantag
från två uppehåll på totalt fyra månader) och dagen då det var två år sedan vi blev tillsammans
förlovade vi oss på en restaurang här i Nyköping. Och i fredags firade vi ett år som förlovade,
men eftersom jag var i Milano då ska vi fira det nu i helgen istället. Det är svårt att säga vad
jag gillade hos honom just när vi blev tillsammans, eftersom jag då hade varit nära vän med
honom i nästan två år. Men idag uppskattar och älskar jag honom för att han är tokig som
attan och vi beter oss alltid som riktiga töntar när vi är tillsammans. Vi skrattar ofta och vill
alltid vara med varandra, och så har det nästan alltid varit. Vi är nykära trots att vi varit
tillsamms i tre år nu, och det är det jag kallar kärlek!
Hoppas att det var en bra förklaring för dig :)
Jag har en hel uppsjö med bilder som tagits genom åren, men här är några i alla fall.


första bilden som togs på oss när vi pussas (6 dagar efter att vi blev tillsammans)



första gången han sov hos mig



den 20 december 2007


klassresa till Göteborg i nian, här åker vi Balder


en heldag vid stranden Kisäng.


2009


förlovninsdagen 17 september 2009.


Dennis 18-årsdag 22 augusti 2010.


resa till London 8 september 2010.



.

Kommentarer

vad fina ni är tsm (:

2010-09-21 16:02:47
S

Så söta tsm.. Ni verkar ha det super alltså..:)



Men varför uppehåll när ni fortfarande verkar nykära? vad berodde det på?

2010-09-21 23:58:03
anna

Ja man kan ju inte vara allt annat än glad (och avundsjuk...) för att du haft sån tur där! Tack för svaret också :)

2010-09-26 16:04:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu