fint sådär

2010-09-23 18:19:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänka sig att det dyker upp så finuliga tankar ibland. När man sitter här med en sovande pojkvän bredvid sig. Som dessutom gör söta sovljud. När TV:n står på och sjunde säsongen av Vänner rullar på. Det är vid såna tillfällen man kommer att tänka på saker som nästan aldrig dyker upp annars. Hur livet kommer att vara när man är trettio år. Jag skulle så gärna vilja leva som i Vänner. Jag vill ha alla mina vänner utspridda i olika lägenheter i samma hus. Det vore fint. Om man bara kunde leva i en TV-serie...


Jag och mina två underbara, bästa vänner!


.

Kommentarer
mami

Fina tankar :) Hoppas du i alla fall kommer att ha dem NÄRA dig på nåt sätt

2010-09-25 22:00:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu