2010-09-29

2010-09-29 20:04:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Skolan är tung just nu. Högarna med måsten växer och växer, och jag behöver en god titt i spegeln varje morgon. Jag behöver se min rygg och komma ihåg min styrka. Dåligt samvete. Behöver vila. Tänka. Känna. Veta. Hinna. Orka. Börja. Allt annat känns så mycket bättre. Allt annat än alla måsten. Vill fly från dem. Bort till ett tomrum. Vackert. Lugnt. Behöver en lång, varm dusch. Och att Dennis håller om mig ikväll. Tur att jag kan få lite av det jag vill ha i alla fall. Det som betyder mest.



Min styrka, mitt motto.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu