flash it, honey

2010-11-19 17:09:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag spenderade jag och Johanna Bengtsson dagen i Stockholm med att gå på Sacomässan och kolla på olika eftergymnasiala utbildningar. Det var intressant och till slut hittade vi den perfekta skolan - Fotoskolan! Dock ska jag inte börja plugga vidare direkt efter studenten, men jag vet heller inte vad jag ska göra än. Vid 16.00 befann vi oss på Västerport och tittade på när några dansvänner till mig var med i en flashmob (när flera människor dansar på en allmän plats)

Det fick mig att tänka på den här flashmoben som Bounce gjorde på Gröna Lund





.

Kommentarer
Sara Kantare

cooolt!

2010-11-23 16:18:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu