"You're still a part of everything I do. You're on my heart just like a tattoo. Just like a tattoo"

2010-05-10 20:58:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag gick jag i skolan i 40 minuter och sen tog jag en fika/lunch med Maja på Huldas. Efter det bar det av hem till mig för att spendera dagen med Desperate Housewifes och chips. Under dagen planerade vi lite, kollade med Sebbe och Anton vad de skulle göra under dagen och så bestämde vi oss för att tatuera oss. Det blev en liten spontan grej. Tecknet betyder vänskap och jag, Maja och Johanna gjorde likadana på vänstra vristen som en vänskapsgrej. Jag är riktigt nöjd! Nu sitter jag vid köksbordet medans Dennis äter och sen ska vi titta mer på DHW. PUSS




.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu