"Sen kommer alla frågor som jag inte alls kan svara på, men stunden här tillsammans gör mig lycklig ändå."

2010-05-26 20:08:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag gjort hela mitt arbete om regissören Chris Columbus och jag är faktiskt nöjd. Nu kan jag stryka en sak på min to do-list och bara ha sex saker kvar att stryka. Det är en aning mycket just nu och då passar det ju såååå bra att bli sjuk. Eller inte. Jag har ätit McDonald'smat idag och det var min första riktiga måltid på länge. Nu ska jag äntligen ta en välförtjänt dusch, byta sängkläder och äta glass. PUSS


Framsidan på min Powerpoint-presentation om Chris Columbus



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu