Playlist +++

2010-05-27 13:03:02 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag suttit och pillat en lite stund och till slut fått in en spellista på min blogg. Om allting funkar som det ska kommer den att börja spela automatiskt när min blogg öppnas, och vill ni inte höra är det bara att klicka på pause. Idag är det fint väder och jag är nästan helt friskt, så nu blir det till att ta tag i skolarbetet som är kvar och sen gå ut i det fina vädret. Jag har fotat Kiwo idag också, så de bilderna kommer sen.

Här är några av bilderna jag tog på Östra Skolans Nioklassare förra veckan.


Klass 9A


Klass 9B


Tuffa pojkar.


Tjejerna



.

Kommentarer

Hej !

allt bra med dig ?



Nu är det sista rycket där du kan vinna din drömvinst ifrån Chique.se, vad vill du ha ?

Gå bara in och välja vad du önskar dig och så skriver du det här:



http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment

Så är du med i utlottningen !

Lycka till !

Kram Sanna

2010-05-27 15:35:17
Pasta!

Skit snygg blogg!! I <3 YOURE BLOGG!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3333

2010-05-29 20:11:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu