"Jag vet vart jag ska du säger att du varit där. Men du känner ingenting, du som skriver om vad kärlek är"

2010-05-19 16:15:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tänkte ta och slänga in ett bloggtips. Den här bloggen är full med underbara bilder och skön musik. Titta in den vettja, du lär inte bli besviken. Bilderna är från hennes blogg.





Åh, kan inte någon ge mig en gammaldags, skabbig, liten lägenhet med trägolv och vita väggar? Ett sådant där ställe där tiden, på något sätt, försvinner. Där man kan leva i sin egna lilla värd och göra precis vad som faller en in. Där man kan ligga på golvet framför en uppen spis och njuta av livet. En sån vill jag ha.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu