"Every night I rush to my bed with hopes that maybe I'll get a chance to see you. When i close my eyes I'm going out of my head"

2010-05-14 17:43:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag förstår inte hur dagarna kan gå så fort. Jag har fullt upp hela tiden och hinner aldrig med att uppdatera. Igår tillbringade jag kvällen hemma hos Johanna i Tystberga med vin och DPHW. Nu har jag Dennis och Krille liggandes i min säng och tittar på film medan jag städar inför ikväll. PUSS


Bild från Spanien. Taggad inför ikväll, om man säger så!


.

Kommentarer

SV: okey, tack för hjälpen! :D

2010-05-15 13:23:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu