"Du ger det du vill när du tror att du känner mig"

2010-05-27 23:53:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tyckte att det passade bra med lite midnattspoesi så här dags. Midnatt. Det är mörkt ute nu. Men här inne är det varmt och mysigt. Jag ska tända ljus. Jag har nya sängkläder och en stor sovtröja. Jag kryper ner på ena sidan av sängen, men lämnar den andra tom. Du vet att jag vill ha dig där. Men i natt är jag ensam. Ensam med vackra låttexter av Melissa Horn. Sådana texter som passar så där extra bra ibland. När man lyckas tänka på rätt saker när man hör dem.

Såna som vi, med lyckan mitt i sorgen.
Vi ställer frågor och jag är trött på mina svar.
Men du finns i mina drömmar när jag sover.
Jag vill förändra nån av oss men jag vet inte hur man gör.
Jag andas in och det känns som första gången.
Du håller om mig och jag vågar hålla kvar.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu