"Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp"

2010-05-17 21:23:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..






Den andra på plats. Texten är ett citat ur låten "Elden" med Lars Winnerbäck, och för er som inte förstår så betyder ordet trägen att man är envis, ihärdig, uthållig och texten står alltså för att en person som är envis vinner, och en som ger upp alltid förlorar. Det är en mening som betyder otroligt mycket för mig och som nu kommer finnas med mig hela livet för att påminna mig om att aldrig ge upp. Jag älskar den!

Låten finns här, om ni vill lyssna på den.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu