"You tell me your blue skies fade to grey, you tell me your passion's gone away"

2010-03-18 10:02:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Skola, skola, skola. Pallrade mig till skolan för att gå Psykosocialt Arbete och lämna in min uppgift som jag slet med igår kväll. Då fick jag veta att vi hade sovmorgon och uppgiften skulle vara inlämnad senaste nästa vecka, inte den här vecka. Så jag blev ganska irriterad. Nu har jag spenderat en timme på Folkets Hus med att spela Crazy Cabbie med Ellinor och Johanna. Nu väntar en dubbellektion i historia och kulturhistoria, tjoho. PUSS

Idag är det den 18 mars och det är 18 dagar kvar tills jag blir 18 år!


På bild:
jag och min fina klasskompis Robert


.

Kommentarer
Kerstin KANTARE

HÄFTIGT med 3x18. Stackars dig som inte visste om sovmorgonen....Kram

2010-03-18 11:33:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu