YES YES YES YES YES!

2010-03-31 13:28:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag blev jag gladare än jag blivit på väldigt, väldigt länge. Vi fick resultaten från provet i Matte C som vi gjorde i måndags och JAG KLARADE DET!! Jag fick två poäng över godkäntnivån och allting känns genast mycket bättre nu! Nu är det bara en skoldag kvar innan lovet och det ska bli så underbart att vara ledig. Just nu firar jag mitt G med Melissa Horn i högtalarna och chips i en skål. PUSS


Jag hittade en bild som gjorde mig väldigt glad nyss. Skolavslutningen förra året. Snart är det dags igen och då har vi bara ett år kvar!


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu