"We cant prevent what we cant predict"

2010-03-07 20:40:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev en rolig kväll igår och ett dunkande huvud som konsekvens av det i morse. Efter lite morgonmys med Dennis, varm choklad med vispgrädde till frukost och två huvudvärkstabletter begav jag mig i alla fall iväg till jobbet och slet där hela dagen. Nu är jag äntligen hemma och väntar på att min lilla pojk ska komma hem så vi kan ta en dusch och krypa ner i sängen. PUSS


På bild: Jag en gång i tiden när vi ganska nyss hade flyttat in. Pinsamt nog har jag fortfarande kvar flyttkartongen i bakgrunden på mitt rum. Full med tavlor och saker till väggarna. Borde ta mig i kragen och få upp allting snart.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu