"Vi är änglar med blickarna högt i det blå. Vi är dom som förlorar men jublar ändå. Vi är dom som kan skratta åt allt med varann. Vi är dom som kan gråta när ingen ser på"

2010-03-05 15:15:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sol. Värme. Strålar i ansiktet. Kisande ögon. Vattenpölar på vägarna. Leenden. Uppknäppta jackor. Nakna händer. Våren kanske kommer snart ändå. Idag är det exakt en månad kvar till min födelsedag och det känns bra. Jag är redo att bli vuxen nu. Det hade varit en perfekt dag om det inte varit för att de flyttat dansshowen... Ikväll blir det i alla fall bio med Dennis, Jesper, Johanna, Ellinor och Dagge. Alice i Underlandet. Johnny Depp <3 Nu ska jag plugga. PUSS






.

Kommentarer

sv: oj, tack så mycket! :)

Det är typ den bild jag är mest nöjd med, just för jag älskar solnedgångar och för att det är den jag får mest beröm för! :P

2010-03-05 21:18:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu