"Jag ville vänta tills du frågade, och du frågade till slut"

2010-03-15 21:39:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Skola till halv 5 på måndagar. Det tycker jag inte om. Vild, galen debatt om mina vänners films rätt att existera osv. Nu har jag precis spenderat flera timmar framför xboxet med pappa. Vi har spelat Narnia och skrattat! Idag fick jag ett trevligt sms från Sofie på jobbet: personalfest på Tellus! Det var så sjukt roligt sist och nu ser jag verkligen fram emot det igen! Nu blir det sängen med film för min del. PUSS






På bild: mina nyuppsatta tavlor på väggarna. Äntligen!


.

Kommentarer

fint rum :)

2010-03-17 15:07:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu