"Jag har skurat rent, jag har vattnat mina blommor, shasat ut varenda råtta, druckit litervis med vatten. Det känns skönt nu, det känns skönt nu"

2010-03-14 19:37:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kände jag ett galet sug efter att rensa och få ordning i min garderob, så jag öste ut alla kläder jag äger och rensade, sorterade, vek och ordnade i garderoben hela kvällen. I morse bestämde jag mig för att fortsätta och få riktigt snyggt i hela rummet, och många timmar senare är jag äntligen klar! Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar och sen kommer Dennis hit och myser. PUSS


Före (eller snarare någonstans i mitten, under all klädrensning)


Efter


Före


Efter


Efter


Garderoben
(efter rensning och sortering så klart)


Alla skor


Efter sortering


Ramar
- jag redigerade och skrev ut bilder som jag ska sätta upp på väggen


Klädgömmor - jag fick ett utbrott på Dennis för att hans kläder låg överallt i mitt rum och jag inte hade någonstans att göra av dem. Självklart får han ha sina saker hos mig, han bor ju också här, men jag var så sur över att jag inte kunde få någon ordning. Så När jag kom in i mitt rum efter en sväng till köket hade han gömt sina saker så att jag inte skulle bli galen över att de var överallt. Han är så söt!


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu