"Timmarna i skolan blir till fucking sekunder, varje gång jag ser dig vill jag få världen att gå under"

2010-03-29 07:21:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Måndagmorgon. De återkommer alltid. Men det är något speciellt med den här måndagen. Det är min sista måndag som 17-åring. Om en vecka är det min födelsedag nu. Tyvärr är det en riktig helvetesvecka jag har framför mig fram till dess. Om lite drygt en timme har jag matteprov i Matte C (som är helt obegripligt och omänskligt svårt!) och det ser jag inte fram emot. Nu ska jag stoppa i mig en ordentlig frukost och kila iväg. PUSS


Bild i repris. Bara för att det är fint väder idag och solen får mig att tänka på mina sommarfräknar. Jag längtar till sommaren.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu