"The world can be a very big place, so be yourself don't feel out of place"

2010-03-24 16:27:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Oj oj oj oj oj. Igår kväll var det förfest här med alla mina sköna jobbarkompisar. Det var drag som in åt helvete och det var längesen jag hade så galet roligt. Vi drog till Tellus efter ett tag där vi mötte upp med resten av "oss". Sen åt vi mat (tacobuffé?) och sen dansade vi! Jag tror att alla var uppe på dansgolvet minst en gång och shakeade ett tag och det var verkligen ös! Jag har världens bästa arbetskompisar, och nu skojar jag inte. I morse var jag riktigt, riktigt bakfull (jag ramlade omkull när jag gick ur sängen pga ostatighet och grym träningsvärk i mina lår efter allt dansande) så den här skoldagen har varit lite tuff. PUSS


G to the R to the Y to the M to the T !



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu