"...the sparks engulf everything in their path."

2010-03-09 19:50:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag hemma efter gymmet och solning med Johanna. Jag var sjukt opepp på att träna när vi kom dit, men vi ska hålla i nu så inga mesigheter är tillåtna! Vi var på bio med skolan idag och såg Lilja 4-ever, en hemsk film trafficking. Det är en 16-årig flicka som kommer till Sverige och blir utsatt. Den var rörande och grym och jag kan rekomendera den för er som tycker om hemska filmer. Nu ska jag pysa ner och möta min lilla blåbärsman och sen väntar duschen och en myskväll med honom. PUSS


Trailer för Lilja 4-ever


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu