"Som ett kliande, svidande skavsår är den tomhet som kvarstår när du somnar om natten, precis som jag"

2010-03-28 19:04:42 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Efter en hel del mattepluggande och en mysig middag med min mor är det nu dags att inse att det inte kommer gå bättre på provet imorgon för att jag sitter och stirrar på talen och hoppas att lösningen ska hoppa fram ur ingenting. Det blev en mysig fika med Johanna förut och det behövdes. Nu har jag pratat av mig lite och skrattat. Nu hoppas jag på en film med min mamma. PUSS


På bild: jag och min mor vid poolen på Lanzarote i höstas.


.

Kommentarer

sv; taaack så jättemycket!!

2010-03-28 19:50:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu