"So pretty, so smart. Such a waste of a good heart"

2010-03-15 10:30:38 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade upp i solstrålarna som letat sig in genom fönstret och lyste upp mitt nystädade, väldigt fina rum. Dennis mådde inte alls bra så han stannade i sängen och jag kilade iväg till skolan i det fina vädret. Matte och tre timmars håltimme precis som varje måndag. Idag börjar jag med att ha Rörlig Bild hela eftermiddagen och det är mycket roligare än engelska och svenska. Nu sitter jag med Ellinor och Johanna och nördar Crazy Cabbie på facebook. PUSS


På bild: ett galet roligt spel på facebook som heter Crazy Cabbie, som går ut på att man ska hoppa över bilar med sin röda Taxi-bil. Hur roligt som helst!


.

Kommentarer

Jaha okej... hahah Men hur är det me dig idag då?

2010-03-15 15:30:39

hahah ooooooh är du också beroende???? helt seriöst, det där och bouncing balls är det enda som görs på mina projektlektioner haha. inget vettigt alls! ;)

2010-03-17 19:18:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu