"Och varför stod du annars här? Du skulle valt den andra vägen. Din skönhet inspirerar till en lögn. Jag är mindre stolt nu, mer förlägen"

2010-03-21 09:14:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Morgon igen och dags att pysa iväg till jobbet. Igår tänkte jag på hur underbart det var i somras när man kunde sitta ute och äta. När man vill gå ut på rasten och kan sitta där i bara skjortan och prata i solen. Jag är en aning sugen på sommar nu, men först vill jag ha tisdag och sen vill jag ha 5 april! PUSS


På bild: en gång i somras när jag och Elin satt ute och åt efter att vi hade slutat jobbet. Elin har bruna armar och äter glass. Det vill jag också ha och göra nu.


.

Kommentarer

sv: nej det gör hon aldrig den jäveln :/

2010-03-21 13:22:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu